Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Volkswagen BORA Variant (1J6) 1.6 (2000.08-2005.05) 102km » 4405 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora Variant (1j6) 1.6 (2000.08-2005.05) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4405 LPR

4405 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4405
Cylinderek hamulcowy 4405
4405
lpr 4405 Cylinderek hamulcowy
15.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4405, C07180

numer części:

4405

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19,05
Wymiar gwintu10 x 1,25
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
Rozstaw śrub mocujących [mm]35
nr EAN8032532013441

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4405 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FIAT 126, 127, 128, 132, 147, FIORINO, REGATA FSO 126P, 127P LADA 1200-1500, 1200-1600 LANCIA A 112 SEAT 124, 850, FURA ZASTAVA 101 0.6-1.6 01.66-11.08
numery OEM:
FIAT      3900595
FIAT      4121616
FIAT      4347258
FIAT      4373614
FIAT      4394460
FIAT      71738329
FIAT      7621101
FIAT      790215
SEAT      0000790049
SEAT      3980011
SEAT      790049
SEAT      AE72200101
SEAT      EA7220001
SEAT      EA72200100
SEAT      EA72200101
AUTOBIANCHI      790215

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4405 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4405 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.