Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4550 lpr

Cylinderek hamulcowy 4550 LPR

4550 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4550
Cylinderek hamulcowy 4550
4550
lpr 4550 Cylinderek hamulcowy
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4550, C02591

numer części:

4550

producent:

LPR

System hamulcowy Bendix
Rozstaw śrub mocujących [mm] 26
otwór Ø [mm] 19,05
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8032532014752

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4550 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), VW TRANSPORTER T4 1.8-2.5D 07.90-12.18

Cylinderek hamulcowy 4550 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4550 producenta LPR

VOLKSWAGEN

701611047

numery OEM:
VOLKSWAGEN      701611047

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4550 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4550 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.