Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mitsubishi Canter (FE5, FE6) VI FE534 (2000-2008) 125km » 4682 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Canter (fe5, Fe6) Vi Fe534 (2000-2008) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4682 LPR

4682 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4682
Cylinderek hamulcowy 4682
4682
lpr 4682 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4682 lpr
Cylinderek hamulcowy 4682 lpr
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4682, C06705

numer części:

4682

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1
System hamulcowyBendix
Rozstaw śrub mocujących [mm]36
otwór Ø [mm]20,64
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532015681

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4682 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, ZX, PEUGEOT 306, 306/HATCHBACK, 306/KOMBI 1.1-2.0 03.91-08.05
numery OEM:
CITROËN      4402A2
RENAULT      8671020644

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4682 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4682 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.