Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4933 lpr

Cylinderek hamulcowy 4933 LPR

4933 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4933
Cylinderek hamulcowy 4933
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4933, C16351

numer części:

4933

producent:

LPR

System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 22
Rozstaw śrub mocujących [mm] 24
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532016930

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4933 LPR

Cylinderek hamulcowy przód L/P pasuje do: VW GARBUS, ILTIS 1.2-1.7 01.60-07.03

Cylinderek hamulcowy 4933 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4933 producenta LPR

VOLKSWAGEN

131611057, 131611057A, 131611057B

numery OEM:
VOLKSWAGEN      131611057
VOLKSWAGEN      131611057A
VOLKSWAGEN      131611057B
zamienniki:
39-4142
brak
KAGER
A 12 010
brak
BREMBO
FHW4022
brak
FERODO
R2293F1
brak
FTE automotive GmbH
5006213
brak
GIRLING
804716
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4933 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4933 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.