Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO V (CP9A) (1998.01-1998.12) 280km » 5169 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vi (cj_, Cp_) Evo V (cp9a) (1998.01-1998.12) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5169 LPR

5169 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5169
Cylinderek hamulcowy 5169
5169
lpr 5169 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5169 lpr
Cylinderek hamulcowy 5169 lpr
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5169, C31161

numer części:

5169

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Rozstaw śrub mocujących [mm]15,9
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]19,05
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałAluminium
nr EAN8032928082839

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5169 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD FIESTA VI, KA+ III 1.0-1.6D 06.08-
numery OEM:
FORD      1550271
FORD      1802625
FORD      1894332
FORD      8V512261BA
FORD      8V512261BB
FORD      E4B12261AA

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5169 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5169 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.