Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5170 lpr

Cylinderek hamulcowy 5170 LPR

5170 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5170
Cylinderek hamulcowy 5170
5170
lpr 5170 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5170 lpr
Cylinderek hamulcowy 5170 lpr
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5170, C31162

numer części:

5170

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
System hamulcowy Bosch
Rozstaw śrub mocujących [mm] 16,5
nr EAN 8032928083362

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5170 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DS DS 3 CITROEN C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 III, C3 ORIGIN III, C-ELYSEE, DS3 PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 208 I 1.0-1.6LPG 02.06-

Cylinderek hamulcowy 5170 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5170 producenta LPR

PEUGEOT

4402F1

numery OEM:
PEUGEOT      4402F1

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5170 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5170 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.