Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault MEGANE Scénic (JA0/1_) 1.9 dTi (JA0N) (1997.04-1999.09) 98km » 6036 lpr
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic (ja0/1_) 1.9 Dti (ja0n) (1997.04-1999.09) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6036 LPR

6036 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6036
Pompa hamulcowa 6036
6036
lpr 6036 Pompa hamulcowa
289.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

P30572

numer części:

6036

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBosch
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
nr EAN8032928134484

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6036 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm), pojazd z kierownicą po prawej stronie pasuje do: FIAT SEDICI, SUZUKI SX4, SX4 S-CROSS 1.5-2.0D 06.06-
numery OEM:
FIAT      71742786
FIAT      71750427
SUZUKI      5110069K10
SUZUKI      5110069K10000
SUZUKI      5110079J010
SUZUKI      5110079J10
SUZUKI      5110079J10000
SUZUKI      51100T69K10

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6036 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6036 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.