Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) (1989.04-1992.10) 109km » 6160 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi (e3_a) 2.0 (e39a, E38a, E33a) (1989.04-1992.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6160 LPR

6160 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6160
Pompa hamulcowa 6160
291.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6160, P30696

numer części:

6160

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBOSCH
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
MateriałAluminium
nr EAN8032928155090

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6160 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: MERCEDES CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415), HYUNDAI GETZ, RENAULT KANGOO BE BOP, KANGOO EXPRESS, KANGOO II 1.1-Electric 09.02-
numery OEM:
RENAULT      7701209764
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6160 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.