Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD (1988.10-1992.08) 90km » 6227 lpr
wybrany samochód: 
Peugeot 405 I Break (15e) 1.8 Td (1988.10-1992.08) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6227 LPR

6227 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6227
Pompa hamulcowa 6227
6227
lpr 6227 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 6227 lpr
Pompa hamulcowa 6227 lpr
260.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6227, P30763

numer części:

6227

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
MateriałAluminium
nr EAN8032928176323

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6227 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: OPEL MERIVA B 1.3D-1.7D 06.10-03.17
numery OEM:
OPEL      558202
VAUXHALL      93168715
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6227 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.