Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C3 II (SC_) 1.1 i (2009.09-2013.01) 60km » 6294 lpr
wybrany samochód: 
Citroën C3 Ii (sc_) 1.1 I (2009.09-2013.01) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6294 LPR

6294 Pompa hamulcowa LPR
213.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6294

numer części:

6294

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8032928187206

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6294 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: TOYOTA AVENSIS, RAV 4 II 1.6-2.0D 05.00-11.08
numery OEM:
TOYOTA      4720142190
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6294 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.