Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault TRAFIC II Furgon (FL) 2.0 dCi 90 (FL0H, FL00, FL01, FL0M, FL0P, FL0S) (2006.08-???) 90km » ACP01023 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Trafic Ii Furgon (fl) 2.0 Dci 90 (fl0h, Fl00, Fl01, Fl0m, Fl0p, Fl0s) (2006.08-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP01023 LUCAS ELECTRICAL

ACP01023 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
812.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP01023

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 7SEU17C
śr. koła pasowego [mm]:100
Ilość żeber:8
Liczba otworów do mocowania:3

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP01023 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0022301111
MERCEDES-BENZ      0022308211
MERCEDES-BENZ      A0022301111
MERCEDES-BENZ      A0022308211
zamienniki:
447260-1300
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP01023 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.