Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Nissan NOTE (E11, NE11) 1.5 dCi (2006.03-2012.06) 68km » ACP01038 lucas electrical
wybrany samochód: 
Nissan Note (e11, Ne11) 1.5 Dci (2006.03-2012.06) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP01038 LUCAS ELECTRICAL

ACP01038 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
968.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP01038

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:VISTEON VS16
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:120
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP01038 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1718580
FORD      1741457
FORD      1747623
FORD      1787455
FORD      AP31-19D629-AA
FORD      AP31-19D629-AB
FORD      AP31-19D629-AC
FORD      AP31-19D629-BA
FORD      AP31-19D629AC
FORD      AP3119D629AA
FORD      AP3119D629AB
FORD      AP3119D629AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP01038 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.