Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco DAILY V Platforma / podwozie NaturalPower 35S14, 35C14, 40C14, 50C14, 60C14, 65C14,... (2011.09-2014.02) 136km » ACP784 lucas electrical
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Platforma / Podwozie Naturalpower 35s14, 35c14, 40c14, 50c14, 60c14, 65c14,... (2011.09-2014.02) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP784 LUCAS ELECTRICAL

ACP784 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,172.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP784

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:SANDEN SD7H15
śr. koła pasowego [mm]:130
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP784 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
JEEP      55037466AC
JEEP      55037466AE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP784 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.