Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel VIVARO A Autobus (X83) 2.0 CDTI (F7, J7, A07) (2006.08-???) 114km » ACP889 lucas electrical
wybrany samochód: 
Opel Vivaro A Autobus (x83) 2.0 Cdti (f7, J7, A07) (2006.08-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP889 LUCAS ELECTRICAL

ACP889 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,119.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP889

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:MITSUBISHI MCS90CAS
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:95
Liczba otworów do mocowania:3
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:120

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP889 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MITSUBISHI      7813A068
MITSUBISHI      7813A069
MITSUBISHI      7813A091
MITSUBISHI      7813A096
MITSUBISHI      7813A128
MITSUBISHI      7813A129
MITSUBISHI      7813A402
MITSUBISHI      AKC200A221
MITSUBISHI      AKC200A221A
MITSUBISHI      AKC200A221G
MITSUBISHI      AKC200A222
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP889 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.