Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.8 quattro (1997.12-2005.01) 193km » LRA00376 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.8 Quattro (1997.12-2005.01) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA00376 LUCAS ELECTRICAL

LRA00376 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA00376
363.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA00376

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:55
Ilość żeber:1
śr. koła pasowego [mm]:71
Zacisk:Plug
Długość 2 [mm]:36
Długość 1 [mm]:36
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:81
Grubość 1 [mm]:11

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA00376 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 126.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA00376 12V 55A FORD ESCORT GHIA
numery OEM:
FORD      82FB-10300-EA
FORD      86AB-10300-EB
MITSUBISHI      A005T31772
MITSUBISHI      A005T31773
MITSUBISHI      A005T31774
MITSUBISHI      A5T31772
MITSUBISHI      A5T31773
MITSUBISHI      A5T31774
ROVER      ADU8090
zamienniki:
432825
brak
VALEO
436181
brak
VALEO
8EL 725 707-001
brak
HELLA
436179
brak
VALEO
8EL 725 648-001
brak
HELLA
436180
brak
VALEO
436692
brak
VALEO
437379
brak
VALEO
437381
brak
VALEO
437868
brak
VALEO
0 120 489 074
brak
BOSCH
0 120 489 093
brak
BOSCH
0 120 489 667
brak
BOSCH
0 120 489 843
brak
BOSCH
0 986 030 761
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA00376 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA00376 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów