Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA02182 lucas electrical

Alternator LRA02182 LUCAS ELECTRICAL

LRA02182 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02182
559.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02182

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:140
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:56
ID wykonania wtyczki:M8 B+ 6.4mm D+
ID wykonania wtyczki:D+ 6.4MM Plug
Długość 2 [mm]:84
otwór - śr. 1 [mm]:8
Grubość 1 [mm]:20

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02182 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 86.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02182 12V 140A VOLVO

Alternator LRA02182 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Alternator LRA02182 producenta LUCAS ELECTRICAL

VOLVO

3803645, 8602343, 8602629, 8602710, 8622786, 8637848, 8676496, 8676498

numery OEM:
VOLVO      3803645
VOLVO      8602343
VOLVO      8602629
VOLVO      8602710
VOLVO      8622786
VOLVO      8637848
VOLVO      8676496
VOLVO      8676498
zamienniki:
0 986 042 847
brak
BOSCH
8EL 738 001-001
brak
HELLA
0 124 525 014
brak
BOSCH
QRA1097
brak
QUINTON

Zastosowanie Alternator LRA02182 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02182 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów