Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS TFSI quattro (2020.11-???) 320km » LRA02881 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi Tt Roadster (fv9, Fvr) Tts Tfsi Quattro (2020.11-???) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA02881 LUCAS ELECTRICAL

LRA02881 Alternator LUCAS ELECTRICAL
488.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02881

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:90
Koła pasowe:z kołem pasowym wielofunkcyjnym
śr. koła pasowego [mm]:55
Ilość żeber:7
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:Com (Plug 182)
Długość 1 [mm]:33,5
Długość 2 [mm]:33,5
otwór - śr. 1 [mm]:9
Długość 3 [mm]:60,5

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02881 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02881 12V 90A RENAULT
numery OEM:
RENAULT      8200429898
RENAULT      8200634135
RENAULT      8200654541
RENAULT      8200660037
RENAULT      7711497091
zamienniki:
8EL 738 211-411
brak
HELLA
DRB6440
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
0 124 325 139
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA02881 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02881 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów