Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 Hybrid 136 (UPHPYK) (2023-???) 136km » 060717072012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Peugeot 208 Ii (ub_, Up_, Uw_, Uj_) 1.2 Hybrid 136 (uphpyk) (2023-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717072012 MAGNETI MARELLI

060717072012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717072012
Cewka zapłonowa 060717072012
060717072012
magneti marelli 060717072012 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 060717072012 magneti marelli
Cewka zapłonowa 060717072012 magneti marelli
140.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717072012, BAEQ072

numer części:

060717072012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063575230

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717072012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO 850, RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, LAGUNA II, MEGANE I, MEGANE I COACH, TWINGO I 1.2/2.0/2.3 08.95-
numery OEM:
RENAULT      7700872834
RENAULT      8200141149

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717072012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717072012 MAGNETI MARELLI:

2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.