Moment dokręcenia [Nm] | 2,5 |
Technika połączeń | M4 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 63 |
Napięcie [V] | 11 |
Długość 1 [mm] | 57 |
Długość 2 [mm] | 24 |
Długość całkowita [mm] | 96,4 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Czas nagrzewania [min] | 7 |
nr EAN | 8001063061870 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900000304 MAGNETI MARELLI
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
46451951, 60814613, 71734087
46451951, 60814613, 71734087
46451951, 60814613, 71734087
ALFA ROMEO | 46451951 | |
ALFA ROMEO | 60814613 | |
ALFA ROMEO | 71734087 | |
CITROËN | 5960 41 | |
FIAT | 46451951 | |
FIAT | 60814613 | |
FIAT | 71734087 | |
LANCIA | 46451951 | |
LANCIA | 60814613 | |
LANCIA | 71734087 | |
PEUGEOT | 5960 41 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900000304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.