Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Napięcie [V] | 11,0 | |
Natężenie prądu [A] | 5,0 | |
Opór [Ohm] | 0,9 | |
Długość całkowita [mm] | 108,0 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 27,0 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm | |
nr EAN | 087295143599 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 4359 NGK
ALFA ROMEO | 96 38 98 59 80 | |
ALFA ROMEO | 96 51 02 97 80 | |
CITROËN | 5960.66 | |
CITROËN | 5960.67 | |
CITROËN | 5960.F4 | |
CITROËN | 5960.F5 | |
CITROËN | 5962.3C | |
CITROËN | 5962.3E | |
CITROËN | 5962.7F | |
CITROËN | 5962.7G | |
CITROËN | 96 236 383 | |
CITROËN | 96 389 858 | |
FIAT | 96 51 02 97 80 | |
FIAT | 9638985980 | |
LANCIA | 96 38 98 59 80 | |
LANCIA | 96 51 02 97 80 | |
PEUGEOT | 5960.66 | |
PEUGEOT | 5960.67 | |
PEUGEOT | 5960.F4 | |
PEUGEOT | 5960.F5 | |
PEUGEOT | 5962.3C | |
PEUGEOT | 5962.3E | |
PEUGEOT | 5962.7F | |
PEUGEOT | 5962.7G | |
PEUGEOT | 96 236 383 | |
PEUGEOT | 96 389 858 | |
FERRARI | 96 38 98 59 80 | |
FERRARI | 96 51 02 97 80 | |
MASERATI | 96 38 98 59 80 | |
MASERATI | 96 51 02 97 80 |
Zastosowanie Świeca żarowa 4359 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 4359 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.