Długość [mm] | 106 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 10 | |
Napięcie [V] | 11 | |
Ciężar [kg] | 0,025 | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
nr EAN | 4044688514523 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 70 91 5957 SWAG Autoteile GmbH
CITROËN | 16 104 291 80 | |
CITROËN | 5960.67 | |
CITROËN | 5960.F5 | |
CITROËN | 5962.3C | |
CITROËN | 5962.3E | |
CITROËN | 5962.7F | |
CITROËN | 5962.7G | |
CITROËN | E161024 | |
FIAT | 9623638380 | |
FIAT | 9638985980 | |
FIAT | 9651029780 | |
LANCIA | 9623638380 | |
LANCIA | 9638985980 | |
LANCIA | 9651029780 | |
PEUGEOT | 16 104 291 80 | |
PEUGEOT | 5960.66 | |
PEUGEOT | 5960.F5 | |
PEUGEOT | 5962.3C | |
PEUGEOT | 5962.7F | |
PEUGEOT | E161024 |
Zastosowanie Świeca żarowa 70 91 5957 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.