| Napięcie [V] | 11 |
| Technika połączeń | M4 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 27 |
| Długość całkowita [mm] | 107 |
| Specyfikacja | Twin Coil |
| nr EAN | 8053379144723 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886029 ERA
| CITROËN | 5960 66 | |
| CITROËN | 5960 67 | |
| CITROËN | 5960 F4 | |
| CITROËN | 5960 F5 | |
| CITROËN | 5962 3C | |
| CITROËN | 5962 3E | |
| CITROËN | 5962 7F | |
| CITROËN | 5962 7G | |
| CITROËN | 96 236 383 | |
| CITROËN | 96 389 858 | |
| CITROËN | 96 389 859 80 | |
| CITROËN | 96 510 297 | |
| CITROËN | 96 515 836 | |
| FIAT | 9623638380 | |
| FIAT | 9638985980 | |
| FIAT | 9651029780 | |
| PEUGEOT | 5960 66 | |
| PEUGEOT | 5960 67 | |
| PEUGEOT | 5960 F4 | |
| PEUGEOT | 5960 F5 | |
| PEUGEOT | 5962 3C | |
| PEUGEOT | 5962 3E | |
| PEUGEOT | 5962 7F | |
| PEUGEOT | 5962 7G | |
| PEUGEOT | 96 236 383 | |
| PEUGEOT | 96 389 858 | |
| PEUGEOT | 96 389 859 80 | |
| PEUGEOT | 96 510 297 | |
| PEUGEOT | 96 515 836 | |
| SUZUKI | 09900-HDI01-000 | |
| SUZUKI | 18550-67G00 | |
| SUZUKI | 18550-67G01 | |
| SUZUKI | 18550-67G02 | |
| SUZUKI | 18550-67G10 | |
| SUZUKI | 18850-67G11 | |
| SUZUKI | 18850-86CT2 | |
| SUZUKI | 18850-86CT3 | |
| SUZUKI | 18850-86CT4 | |
| FERRARI | 9638985980 | |
| FERRARI | 9651029780 | |
| MASERATI | 9638985980 | |
| MASERATI | 9651029780 |
Zastosowanie Świeca żarowa 886029 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.