Napięcie [V] | 11 | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Długość całkowita [mm] | 107 | |
Długość 1 [mm] | 63 | |
Długość 2 [mm] | 26,5 | |
Technika połączeń | M4/2Nm | |
Moment dokręcenia [Nm] | 15 | |
Moment gnący [Nm] | 35 | |
nr EAN | 4029416233952 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa J5718002 HERTH+BUSS JAKOPARTS
CITROËN | 5960.66 | |
CITROËN | 5960.67 | |
CITROËN | 5960.F5 | |
CITROËN | 5962.3C | |
CITROËN | 5962.3E | |
CITROËN | 5962.7F | |
CITROËN | 5962.7G | |
FIAT | 9623638380 | |
FIAT | 9638985980 | |
FIAT | 9651029780 | |
FIAT | 9651583680 | |
LANCIA | 9623638380 | |
LANCIA | 9638985980 | |
LANCIA | 9651029780 | |
LANCIA | 9651583680 | |
PEUGEOT | 5960.66 | |
PEUGEOT | 5960.67 | |
PEUGEOT | 5960.F5 | |
PEUGEOT | 5962.3C | |
PEUGEOT | 5962.3E | |
PEUGEOT | 5962.7F | |
PEUGEOT | 5962.7G | |
SUZUKI | 09900 HDI01 | |
SUZUKI | 09900-HDI01-000 | |
SUZUKI | 09900-HDI02 | |
SUZUKI | 09900-HDI02-000 | |
SUZUKI | 18550-67G00 | |
SUZUKI | 18550-67G00-000 | |
SUZUKI | 18550-67G01 | |
SUZUKI | 18550-67G01-000 | |
SUZUKI | 18550-67G02 | |
SUZUKI | 18550-67G02-000 | |
SUZUKI | 18550-67G10 | |
SUZUKI | 18550-67G10-000 | |
SUZUKI | 18550-67G11 | |
SUZUKI | 18550-67G11-000 | |
SUZUKI | 18550-86CT2 | |
SUZUKI | 18550-86CT2-000 | |
SUZUKI | 18550-86CT3 | |
SUZUKI | 18550-86CT3-000 | |
SUZUKI | 18550-86CT4 | |
SUZUKI | 18550-86CT4-000 | |
SUZUKI | 18550-DG116-A00 | |
SUZUKI | 99912-65D00 |
Zastosowanie Świeca żarowa J5718002 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020