Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » J5718002 herth+buss jakoparts

Świeca żarowa J5718002 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J5718002 Świeca żarowa HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J5718002

Napięcie [V] 11
Wymiar gwintu M10x1,0
Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa ołówkowa
Konstrukcja świec żarowych zdolny do nagrzewania wtórnego
Długość całkowita [mm] 107
Długość 1 [mm] 63
Długość 2 [mm] 26,5
Technika połączeń M4/2Nm
Moment dokręcenia [Nm] 15
Moment gnący [Nm] 35
nr EAN 4029416233952

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa J5718002 HERTH+BUSS JAKOPARTS

numery OEM:
CITROËN      5960.66
CITROËN      5960.67
CITROËN      5960.F5
CITROËN      5962.3C
CITROËN      5962.3E
CITROËN      5962.7F
CITROËN      5962.7G
FIAT      9623638380
FIAT      9638985980
FIAT      9651029780
FIAT      9651583680
LANCIA      9623638380
LANCIA      9638985980
LANCIA      9651029780
LANCIA      9651583680
PEUGEOT      5960.66
PEUGEOT      5960.67
PEUGEOT      5960.F5
PEUGEOT      5962.3C
PEUGEOT      5962.3E
PEUGEOT      5962.7F
PEUGEOT      5962.7G
SUZUKI      09900 HDI01
SUZUKI      09900-HDI01-000
SUZUKI      09900-HDI02
SUZUKI      09900-HDI02-000
SUZUKI      18550-67G00
SUZUKI      18550-67G00-000
SUZUKI      18550-67G01
SUZUKI      18550-67G01-000
SUZUKI      18550-67G02
SUZUKI      18550-67G02-000
SUZUKI      18550-67G10
SUZUKI      18550-67G10-000
SUZUKI      18550-67G11
SUZUKI      18550-67G11-000
SUZUKI      18550-86CT2
SUZUKI      18550-86CT2-000
SUZUKI      18550-86CT3
SUZUKI      18550-86CT3-000
SUZUKI      18550-86CT4
SUZUKI      18550-86CT4-000
SUZUKI      18550-DG116-A00
SUZUKI      99912-65D00

Zastosowanie Świeca żarowa J5718002 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.