Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M10 x 1.00 |
nr EAN | 5050100000788 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa HDS367 DELPHI
CITROËN | 5960.66 | |
CITROËN | 5960.67 | |
CITROËN | 5960.F5 | |
CITROËN | 5962.3C | |
CITROËN | 5962.3E | |
CITROËN | 5962.7F | |
CITROËN | 5962.7G | |
FIAT | 9623638380 | |
FIAT | 9638985980 | |
FIAT | 9651029780 | |
LANCIA | 9623638380 | |
LANCIA | 9638985980 | |
LANCIA | 9651029780 | |
PEUGEOT | 5960.66 | |
PEUGEOT | 5960.67 | |
PEUGEOT | 5960.F5 | |
PEUGEOT | 5962.3C | |
PEUGEOT | 5962.3E | |
PEUGEOT | 5962.7F | |
PEUGEOT | 5962.7G |
Zastosowanie Świeca żarowa HDS367 DELPHI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.