Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 5,0 |
Opór [Ohm] | 0,9 |
Długość całkowita [mm] | 95,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,0 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
nr EAN | 087295146941 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 4694 NGK
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
46451951, 60814613
46451951, 60814613
46451951, 60814613
ALFA ROMEO | 46 45 19 51 | |
ALFA ROMEO | 60 81 46 13 | |
FIAT | 46451951 | |
FIAT | 60814613 | |
LANCIA | 46 45 19 51 | |
LANCIA | 60 81 46 13 | |
FERRARI | 46 45 19 51 | |
FERRARI | 60 81 46 13 | |
MASERATI | 46 45 19 51 | |
MASERATI | 60 81 46 13 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 4694 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 4694 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.