Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) 415 CDI (910.040) (2020.06-???) 150km » 062900022304 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 415 Cdi (910.040) (2020.06-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Świeca żarowa 062900022304 MAGNETI MARELLI

062900022304 Świeca żarowa MAGNETI MARELLI
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

060900100606, UY1A

numer części:

062900022304

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Moment dokręcenia od [Nm]8
Moment dokręcenia do [Nm]12
Natężenie prądu [A]10
Moment dokręcenia [Nm]2,5
Technika połączeńM4
Konstrukcja świec żarowychŚwieca żarowa metalowa
Kąt nachylenia93
Napięcie [V]11
Długość 1 [mm]75
Długość 2 [mm]27,5
Długość całkowita [mm]119,9
Wymiar gwintuM8X1
Rozmiar klucza8
Czas nagrzewania [min]3
nr EAN8001063301587

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900022304 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
CITROËN      5960 12
CITROËN      5960 19
CITROËN      5960 E9
CITROËN      E161036
FORD      1148105
FORD      1525910
FORD      2S6Q6 M090 AA
FORD      2S6Q6M090AB
MAZDA      Y401-18-601
MAZDA      Y401-18-601A
OPEL      32017063
OPEL      32017064
PEUGEOT      5960 12
PEUGEOT      5960 19
PEUGEOT      5960 E9
PEUGEOT      E161036
SUZUKI      18550-73J00
VOLVO      30711106

Zastosowanie Świeca żarowa 062900022304 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.