
| Technika połączeń | M4 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
| Natężenie prądu [A] | 10 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Kąt nachylenia | 63 |
| Napięcie [V] | 11 |
| Długość 1 [mm] | 75 |
| Długość 2 [mm] | 27 |
| Długość całkowita [mm] | 117,4 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Czas nagrzewania [min] | 7 |
| nr EAN | 8001063377674 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900049304 MAGNETI MARELLI
| CITROËN | 5960 F4 | |
| FIAT | 9651583680 | |
| FORD | 1231944 | |
| FORD | 1313809 | |
| FORD | 1473356 | |
| FORD | 3072 5069 | |
| FORD | 3M5Q6 M090 AB | |
| FORD | 3M5Q6 M090 AC | |
| LANCIA | 9651583680 | |
| OPEL | 32017061 | |
| OPEL | 32017062 | |
| PEUGEOT | 5960 64 | |
| PEUGEOT | 5960 65 | |
| PEUGEOT | E161042 | |
| SUZUKI | 18550 67G11 | |
| SUZUKI | 18550 67G11 000 | |
| VOLVO | 8653698 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900049304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.