Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M10x1.0 |
Opór [Ohm] | 0,5 |
Długość całkowita [mm] | 117,4 |
Rozmiar klucza | 12 |
Masa [g] | 30,6 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
nr EAN | 8717613048801 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-181 DENSO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
9651583680
1313809, 1473356
30725069, 8653698
FIAT | 9651583680 | |
FORD | 1313809 | |
FORD | 1473356 | |
VOLVO | 30725069 | |
VOLVO | 8653698 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-181 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-181 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.