Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Średnica [mm] | 76,0 |
Wysokość [mm] | 89 |
Gwintowana złączka | M20x1,5 |
Średnica 2 [mm] | 72,0 |
Średnica 3 [mm] | 62,0 |
Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 7 |
nr EAN | 4009026729557 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 976 KNECHT
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
A110 II, A290
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
LANOS, MATIZ
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60
10, KORAL, YUGO TEMPO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
1109AL, 1109AP, 1109CA, 1109CN, 1109J8, 1109J9, 1109K2, 1109L1, 1109N3, 1109R0, 1109R1, 1109T0, 1109T1, 1109X1, 1109X2, 1109X5, 1109X6, 95495621, 95495622, 95580482, 95580483, 95638747, 96002933, 9637143480, 9644885480, 9677407080, E149003, E149102, E149130, E149134
110950, 110951, 110967, 110968, 110975, 110981, 110982, 110984, 110986, 1109AL, 1109AP, 1109CA, 1109CN, 1109F0, 1109K1, 1109L0, 1109N2, 1109R0, 1109R1, 1109T0, 1109T1, 1109X2, 1109X5, 1109X6, 9644885480, 9677407080, E149003, E149102, E149130, E149134
5010372044, 7700720978, 7700734825, 7700856339, 7700867454, 7701349942, 7701349952, 7701415056, 7701415063, 8671004329, 8671014012, 9615841580
0000071771371, 6001073241, 6001073242, 71753741, 71771371, 71771763, 71772207, 9456183480, 9456203480, 9456203580, 9567205780, 9624148680, 9626732880, 9628173380
LRF10002EVA
71772207, 9456183480, 9456203580
1651066G00, 1651066G00000, 1651066G01, 1651066G02, 1651066G02000, 1651078E01, 1651086CA0000, 1651086CB0, 1651086CB0000, 1651086CB1, 1651086CB1000, 990009900C100, 990009900C310
152086F901, 152086F905, 152086F906, 152086F910
SU00101084
493063
2630029000
25184029, 96389188, 96818899
1109AL, 3647177, E149134
CITROËN | 1109AL | |
CITROËN | 1109AP | |
CITROËN | 1109CA | |
CITROËN | 1109CN | |
CITROËN | 1109J8 | |
CITROËN | 1109J9 | |
CITROËN | 1109K2 | |
CITROËN | 1109L1 | |
CITROËN | 1109N3 | |
CITROËN | 1109R0 | |
CITROËN | 1109R1 | |
CITROËN | 1109T0 | |
CITROËN | 1109T1 | |
CITROËN | 1109X1 | |
CITROËN | 1109X2 | |
CITROËN | 1109X5 | |
CITROËN | 1109X6 | |
CITROËN | 95495621 | |
CITROËN | 95495622 | |
CITROËN | 95580482 | |
CITROËN | 95580483 | |
CITROËN | 95638747 | |
CITROËN | 96002933 | |
CITROËN | 9637143480 | |
CITROËN | 9644885480 | |
CITROËN | 9677407080 | |
CITROËN | E149003 | |
CITROËN | E149102 | |
CITROËN | E149130 | |
CITROËN | E149134 | |
DAF | 0192143 | |
DAF | 1667695 | |
FIAT | 0000071771371 | |
FIAT | 6001073241 | |
FIAT | 6001073242 | |
FIAT | 71753741 | |
FIAT | 71771371 | |
FIAT | 71771763 | |
FIAT | 71772207 | |
FIAT | 9456183480 | |
FIAT | 9456203480 | |
FIAT | 9456203580 | |
FIAT | 9567205780 | |
FIAT | 9624148680 | |
FIAT | 9626732880 | |
FIAT | 9628173380 | |
FORD | 5011788 | |
FORD | 5011991 | |
FORD | A830X6714ABA | |
FORD | A830X6714AHA | |
FORD | EFL273 | |
GMC | 93156538 | |
GMC | 96818899 | |
LANCIA | 71772207 | |
LANCIA | 9456183480 | |
LANCIA | 9456203580 | |
NISSAN | 152086F901 | |
NISSAN | 152086F905 | |
NISSAN | 152086F906 | |
NISSAN | 152086F910 | |
OPEL | 1109AL | |
OPEL | 3647177 | |
OPEL | E149134 | |
PEUGEOT | 110950 | |
PEUGEOT | 110951 | |
PEUGEOT | 110967 | |
PEUGEOT | 110968 | |
PEUGEOT | 110975 | |
PEUGEOT | 110981 | |
PEUGEOT | 110982 | |
PEUGEOT | 110984 | |
PEUGEOT | 110986 | |
PEUGEOT | 1109AL | |
PEUGEOT | 1109AP | |
PEUGEOT | 1109CA | |
PEUGEOT | 1109CN | |
PEUGEOT | 1109F0 | |
PEUGEOT | 1109K1 | |
PEUGEOT | 1109L0 | |
PEUGEOT | 1109N2 | |
PEUGEOT | 1109R0 | |
PEUGEOT | 1109R1 | |
PEUGEOT | 1109T0 | |
PEUGEOT | 1109T1 | |
PEUGEOT | 1109X2 | |
PEUGEOT | 1109X5 | |
PEUGEOT | 1109X6 | |
PEUGEOT | 9644885480 | |
PEUGEOT | 9677407080 | |
PEUGEOT | E149003 | |
PEUGEOT | E149102 | |
PEUGEOT | E149130 | |
PEUGEOT | E149134 | |
RENAULT | 5010372044 | |
RENAULT | 7700720978 | |
RENAULT | 7700734825 | |
RENAULT | 7700856339 | |
RENAULT | 7700867454 | |
RENAULT | 7701349942 | |
RENAULT | 7701349952 | |
RENAULT | 7701415056 | |
RENAULT | 7701415063 | |
RENAULT | 8671004329 | |
RENAULT | 8671014012 | |
RENAULT | 9615841580 | |
ROVER | LRF10002EVA | |
SUZUKI | 1651066G00 | |
SUZUKI | 1651066G00000 | |
SUZUKI | 1651066G01 | |
SUZUKI | 1651066G02 | |
SUZUKI | 1651066G02000 | |
SUZUKI | 1651078E01 | |
SUZUKI | 1651086CA0000 | |
SUZUKI | 1651086CB0 | |
SUZUKI | 1651086CB0000 | |
SUZUKI | 1651086CB1 | |
SUZUKI | 1651086CB1000 | |
SUZUKI | 990009900C100 | |
SUZUKI | 990009900C310 | |
TALBOT | 9556000220 | |
TALBOT | 9558048280 | |
TALBOT | E49562280 | |
TOYOTA | SU00101084 | |
VAUXHALL | 1109AL | |
VAUXHALL | 3647177 | |
VAUXHALL | E149134 | |
CHEVROLET | 25184029 | |
CHEVROLET | 96389188 | |
CHEVROLET | 96818899 | |
PIAGGIO | 493063 | |
HYUNDAI | 2630029000 | |
DAEWOO | 25184029 | |
DAEWOO | 96389188 | |
DAEWOO | 96818899 |
Zastosowanie Filtr oleju OC 976 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OC 976 KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.