Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M 10x1 |
nr EAN | 8435050623077 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 74210 FAE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
596064, 596065, 5960F4
1313809, 1473356, 3M5Q6M090AB, 3M5Q6M090AC
30725069, 8653698
9651583680
FIAT | 9651583680 | |
FORD | 1313809 | |
FORD | 1473356 | |
FORD | 3M5Q-6M090-AB | |
FORD | 3M5Q-6M090-AC | |
PEUGEOT | 5960.64 | |
PEUGEOT | 5960.65 | |
PEUGEOT | 5960.F4 | |
VOLVO | 30725069 | |
VOLVO | 8653698 |
Zastosowanie Świeca żarowa 74210 FAE w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.