Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Skoda FABIA II Combi (545) 1.6 (2007.10-2014.12) 105km » 064013016010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Skoda Fabia Ii Combi (545) 1.6 (2007.10-2014.12) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 064013016010 MAGNETI MARELLI

064013016010 Silnik wycieraczek MAGNETI MARELLI
magneti marelli 064013016010
Silnik wycieraczek 064013016010
064013016010
magneti marelli 064013016010 Silnik wycieraczek
Silnik wycieraczek 064013016010 magneti marelli
289.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TGL350R

numer części:

064013016010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
Napięcie [V]12
JakośćO.E. (Original)
nr EAN8001063755106

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 064013016010 MAGNETI MARELLI

Silnik wycieraczek tył pasuje do: LANCIA YPSILON 05.11-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 064013016010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 064013016010 MAGNETI MARELLI:

Cezary, Legionowo
2021-03-20
 5/5
Produkt zgodny z opisem
Marcin, Brzeźnica
2023-05-22
 5/5
Wszystko w porządku wycieraczki działają polecam

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.