Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi E-TRON (GEN) S quattro (2020.09-???) 307km » 352316171003 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi E-tron (gen) S Quattro (2020.09-???) 307km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 352316171003 MAGNETI MARELLI

352316171003 Pompa wodna MAGNETI MARELLI
84.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numery handlowe:

WPQ1003

numer części:

352316171003

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063603216

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 352316171003 MAGNETI MARELLI

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: SUZUKI ALTO I, ALTO II, CARRY, LJ80, MARUTI, SAMURAI, SJ410, SUPER CARRY, SWIFT I, SWIFT II 0.8/1.0/1.3 01.80-12.04
numery OEM:
SUZUKI      1740073812
SUZUKI      1740073820
SUZUKI      1740078101
SUZUKI      1740078820
SUZUKI      1740078821
SUZUKI      91118465

Zastosowanie Pompa wodna 352316171003 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 352316171003 MAGNETI MARELLI:

Sławomir, Granica
2025-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Chęciny
2023-11-28
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Oświęcim
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Piastów
2022-11-08
 5/5
.
Michał, Urzędów
2022-03-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2021-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.