Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Renault VEL SATIS (BJ0_) 3.0 dCi (BJ0S) (2006.06-2009.08) 181km » 802000000091 magneti marelli
wybrany samochód: 
Renault Vel Satis (bj0_) 3.0 Dci (bj0s) (2006.06-2009.08) 181km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802000000091 MAGNETI MARELLI

802000000091 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
369.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TB0091

numer części:

802000000091

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8050947017717

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000091 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 2.0 09.95-03.10
numery OEM:
AUDI      037133064A
AUDI      06A 133 064A
SEAT      037133064A
SEAT      06A 133 064A
SKODA      037133064A
SKODA      06A 133 064A
VOLKSWAGEN      037133064A
VOLKSWAGEN      06A 133 064A
VAG      037133064A
VAG      06A 133 064A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000091 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000091 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.