Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 (1995.07-1996.03) 163km » A8W002MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 2.8 (1995.07-1996.03) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8W002MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8W002MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8W002MT
Dystans gumowy, resorowanie A8W002MT
A8W002MT
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8W002MT

Status produktu: Normalny
Długość [mm]146
Średnica wewnętrzna [mm]13,3
Średnica wewnętrzna [mm]10,5
średnica zewnętrzna [mm]55,6
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427312722

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8W002MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 146mm) pasuje do: SEAT TOLEDO I, VW CORRADO, GOLF II, GOLF III, GOLF IV, JETTA II, PASSAT B1, PASSAT B2, POLO, POLO III CLASSIC, POLO V, SANTANA 1.0-2.1 02.76-05.22
numery OEM:
SEAT      191 512 131
SEAT      191 512 131 B
VOLKSWAGEN      191 512 131
VOLKSWAGEN      191 512 131 B

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8W002MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.