Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.4 4WD (VZN185) (1995.11-2002.11) 185km » ACP 1491 000P mahle
wybrany samochód: 
Toyota 4 Runner Iii (_n18_) 3.4 4wd (vzn185) (1995.11-2002.11) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP 1491 000P MAHLE

ACP 1491 000P Kompresor, klimatyzacja MAHLE
mahle ACP 1491 000P
Kompresor, klimatyzacja ACP 1491 000P
ACP 1491 000P
mahle ACP 1491 000P Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja ACP 1491 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja ACP 1491 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja ACP 1491 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja ACP 1491 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja ACP 1491 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja ACP 1491 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja ACP 1491 000P mahle
1,287.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351012271, 70828227, 8FK 351 012-271

numer części:

ACP 1491 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora6HVS14ec
Ograniczenia producentaHanon
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ø koła pasowego [mm]118
Ilość żeber6
Wersjaproduced by HANON
Czynnik chłodniczyR 1234yf
nr EAN4057635132008

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP 1491 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD FIESTA VII, FOCUS IV, KUGA III, PUMA 1.5 04.18-
numery OEM:
FORD      2127152
FORD      GN1119D629A2A
FORD      GN1119D629AB
FORD      GN1Z19703C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP 1491 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.