Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Kia PRO CEE'D (JD) 1.4 MPI (2015.04-???) 101km » ACP 162 000S mahle
wybrany samochód: 
Kia Pro Cee'd (jd) 1.4 Mpi (2015.04-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 162 000S MAHLE

ACP 162 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 162 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 162 000S
ACP 162 000S
mahle ACP 162 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 162 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 162 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 162 000S mahle
1,019.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351003741, 70817073, 8FK 351 003-741, ACP 162 000P

numer części:

ACP 162 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraCVC5
Ograniczenia producentaMAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber5
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4057635029384

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 162 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK 1.4/1.4LPG 04.10-12.20
numery OEM:
ALFA ROMEO      50509534
ALFA ROMEO      50533538
ALFA ROMEO      50547717
FIAT      50509534
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 162 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.