Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën DS4 (NX_) 1.6 HDi 90 (2011.05-2015.07) 92km » ACP 178 000S mahle
wybrany samochód: 
Citroën Ds4 (nx_) 1.6 Hdi 90 (2011.05-2015.07) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 178 000S MAHLE

ACP 178 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 178 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 178 000S
ACP 178 000S
mahle ACP 178 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 178 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 178 000S mahle
1,107.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351002761, 70817034, 8FK 351 002-761, ACP 178 000P

numer części:

ACP 178 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraCVC6
Ograniczenia producentaMAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4057635028998

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 178 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA, ZAFIRA C 2.0D 09.09-
numery OEM:
OPEL      13346493
OPEL      13414018
OPEL      1618427
OPEL      1618495
OPEL      39072512
OPEL      39164666
VAUXHALL      13346493
VAUXHALL      13414018
VAUXHALL      16 18 427
VAUXHALL      16 18 495
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 178 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.