Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 379 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 379 000S MAHLE

ACP 379 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 379 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 379 000S
ACP 379 000S
mahle ACP 379 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 379 000S mahle
706.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351134621, 72466821, 8FK 351 134-621, ACP 379

numer części:

ACP 379 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora V5
Ograniczenia producenta MAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 150
Ø koła pasowego [mm] 123
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń V/PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 4057635004602

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 379 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT AVANTIME, ESPACE III, MASTER II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH 1.8-3.0D 08.95-

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 379 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 379 000S producenta MAHLE

RENAULT

2763000QAB, 7700105765, 7701499860, 8200242406, 8200678512, 8200763773, 8200795537, 8200832982, 8200895032, 8200979497, 926005849R

OPEL

09111563, 4403563, 4411362, 4418644, 4418825, 4433020, 4434669, 4434943, 4449326, 4452655, 9111563, 93160670, 93194937, 93196453, 93198021, 93198401, 93198437, 93198607, 93198860, R1080033

NISSAN

2763000QAC, 2763000Q2C, 2763000QAB, 7700105765, 7701499860

numery OEM:
NISSAN      27630-00QAC
NISSAN      2763000Q2C
NISSAN      2763000QAB
NISSAN      7700105765
NISSAN      77014-99860
OPEL      09111563
OPEL      4403563
OPEL      4411362
OPEL      4418644
OPEL      4418825
OPEL      4433020
OPEL      4434669
OPEL      4434943
OPEL      4449326
OPEL      4452655
OPEL      9111563
OPEL      93160670
OPEL      93194937
OPEL      93196453
OPEL      93198021
OPEL      93198401
OPEL      93198437
OPEL      93198607
OPEL      93198860
OPEL      R1080033
RENAULT      2763000QAB
RENAULT      7700105765
RENAULT      7701499860
RENAULT      8200242406
RENAULT      8200678512
RENAULT      8200763773
RENAULT      8200795537
RENAULT      8200832982
RENAULT      8200895032
RENAULT      8200979497
RENAULT      926005849R
VAUXHALL      44 03 563
VAUXHALL      44 11 362
VAUXHALL      4434669
VAUXHALL      4434943
VAUXHALL      4449326
VAUXHALL      9111563
VAUXHALL      93160670
VAUXHALL      93194937
VAUXHALL      93196453
VAUXHALL      93198021
VAUXHALL      93198401
VAUXHALL      93198437
VAUXHALL      93198607
VAUXHALL      93198860
VAUXHALL      R1080033
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 379 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.