Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 150 FWD (FV0F, FV03, FV09) (2013.03-???) 150km » ACP 931 000S mahle
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 150 Fwd (fv0f, Fv03, Fv09) (2013.03-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 931 000S MAHLE

ACP 931 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 931 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 931 000S
ACP 931 000S
mahle ACP 931 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 931 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 931 000S mahle
739.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351117031, 70817531, 8FK 351 117-031

numer części:

ACP 931 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraSD508
Ograniczenia producentaSanden
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 100
Ø koła pasowego [mm]130
Koła pasowez podwójnym kołem pasowym
Technika połączeńH/TO
Napięcie znamionowe [V]12
ID głowicy cylindra (sprężarka)KB
Liczba pasków2
nr EAN4057635033961

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 931 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: SEAT TOLEDO I, VW GOLF I, GOLF II, JETTA II, SCIROCCO 1.6-2.0 08.82-03.99
numery OEM:
AUDI      176820804
AUDI      191 820 803
AUDI      191 820 805
SEAT      191820805
VAG      176 820 804
VAG      191 820 803
VAG      191820805
FAW-VW      176 820 804
FAW-VW      191 820 803
FAW-VW      191 820 805
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 931 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.