Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Nissan DATSUN 160J (710, A10) 1.6 i.e. (A10) (1978.01-1982.02) 88km » ACP 944 000S mahle
wybrany samochód: 
Nissan Datsun 160j (710, A10) 1.6 I.e. (a10) (1978.01-1982.02) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 944 000S MAHLE

ACP 944 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 944 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 944 000S
ACP 944 000S
mahle ACP 944 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 944 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 944 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 944 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 944 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 944 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 944 000S mahle
864.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351121541, 70817552, 8FK 351 121-541, ACP 944 000P

numer części:

ACP 944 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraTRSE09
Ograniczenia producentaSanden
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber7
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4057635034173

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 944 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA CR-V III, CR-V IV 2.4 06.06-
numery OEM:
HONDA      38 800 RZY A01
HONDA      38810RZYA01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 944 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.