Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Renault KANGOO Express (FC0/1_) D 65 1.9 (FC0E, FC02, FC0J, FC0N) (1997.08-???) 64km » 19-1351 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Kangoo Express (fc0/1_) D 65 1.9 (fc0e, Fc02, Fc0j, Fc0n) (1997.08-???) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 19-1351 MAXGEAR

65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-1351

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Śr. zewn. bębna ham. [mm]242
Śr. wewn. bębna ham. [mm]200
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]201
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]43
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]51,5
Średnica otworu centrującego [mm]55
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Ilość otworów4
Wymagana ilość2
nr EAN5907558568745

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-1351 MAXGEAR

B╩BEN HAM. TOYOTA T. YARIS 99- FRANCJA
numery OEM:
TOYOTA      42431-52020
TOYOTA      42431-52021

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-1351 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-1351 MAXGEAR:

Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.