Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Opel ASTRA F sedan (T92) 1.6 i (F19, M19) (1992.03-1998.09) 75km » 19-1880 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Astra F Sedan (t92) 1.6 I (f19, M19) (1992.03-1998.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 19-1880 MAXGEAR

19-1880 Bęben hamulcowy MAXGEAR
56.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.
:10 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

19-1880

numer części:

19-1880

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego185
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]186,8
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]37
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]98
nr EAN5907558599398
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-1880 MAXGEAR

B╩BEN HAM. FIAT T. SEICENTO 0,9-1,1 98-10
numery OEM:
FIAT      46448407
FIAT      4644847
FIAT      7672577
FIAT      98601861

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-1880 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-1880 MAXGEAR:

Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.