Szerokość 1 [mm] | 15 |
Szerokość 2 [mm] | 16,7 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 45 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 59,1 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 31,8 |
nr EAN | 5907558507669 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 33-0090 MAXGEAR
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
0009815805, 0009815905, 2013300251
181585181584
ALFA ROMEO | 11900.21408.01 | |
ALFA ROMEO | 11900.21413.01 | |
ALFA ROMEO | 60523333 | |
BMW | 31 21 2 634 103 | |
BMW | 31 21 2 634 106 | |
FIAT | 4096101 | |
FIAT | 4096104 | |
FORD | 1583567 | |
FORD | 6077541 | |
FORD | 6485024 | |
FORD | 81AB-1238-AA | |
FORD | 81AB-1238-BA | |
LADA | 2101-3103025 | |
MERCEDES-BENZ | 000 981 58 05 | |
MERCEDES-BENZ | 000 981 59 05 | |
MERCEDES-BENZ | 201 330 02 51 | |
OPEL | 11055109 | |
OPEL | 11055119 | |
OPEL | 3 28 018 | |
OPEL | 3 30 012 | |
OPEL | 7413406 | |
OPEL | 7413409 | |
OPEL | 88 24 111 | |
ROVER | GHB 102 | |
ROVER | GHB 105 | |
ROVER | RTC 3398 | |
ROVER | RTC 3808 | |
SEAT | FA158244.00 | |
SEAT | GE158236.00 | |
SKODA | 969-300590 | |
TALBOT | 0016172300 | |
TALBOT | 0016172400 | |
TALBOT | 9192000 | |
VAUXHALL | 11055109 | |
VAUXHALL | 11055119 | |
VAUXHALL | 3 28 018 | |
VAUXHALL | 3 30 012 | |
VAUXHALL | 7413406 | |
VAUXHALL | 7413409 | |
VAUXHALL | 88 24 111 | |
VOLVO | 181585 + 181584 | |
VOLKSWAGEN | 211 405 645 C | |
VOLKSWAGEN | 211 405 645 D | |
VOLKSWAGEN | 900 070 9340 | |
VOLKSWAGEN | 999 059 01800 | |
VOLKSWAGEN | 999 059 06500 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 33-0090 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 33-0090 MAXGEAR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.