Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Felga, ilość otworów | 5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 66 |
Ø flanszy [mm] | 120,6 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
nr EAN | 5907558545111 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 33-0528 MAXGEAR
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
6Q0407621BK, 6Q0407621BP
6Q0407621AB, 6Q0407621BK, 6Q0407621BP
SKODA | 6Q0 407 621 BK | |
SKODA | 6Q0 407 621 BP | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621 AB | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621 BK | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621 BP |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 33-0528 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 33-0528 MAXGEAR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.