Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 40-0208 maxgear

Poduszka silnika 40-0208 MAXGEAR

40-0208 Poduszka silnika MAXGEAR
maxgear 40-0208
Poduszka silnika 40-0208
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0208

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy na dole
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 1,28
nr EAN 5901619521960

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 40-0208 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. VW POLO/FABIA

Poduszka silnika 40-0208 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Poduszka silnika 40-0208 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

6Q0199851AG, 6Q0199851AQ

SEAT

6Q0199851AG, 6Q0199851AQ

SKODA

6Q0199851AG, 6Q0199851AQ

numery OEM:
SEAT      6Q0 199 851 AG
SEAT      6Q0 199 851 AQ
SKODA      6Q0 199 851 AG
SKODA      6Q0 199 851 AQ
VOLKSWAGEN      6Q0 199 851 AG
VOLKSWAGEN      6Q0 199 851 AQ

Zastosowanie Poduszka silnika 40-0208 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 40-0208 MAXGEAR:

Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km
Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.