Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Opel MERIVA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (X03) 1.3 CDTI (E75) (2003.09-2010.05) 75km » 40-0724 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Meriva A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (x03) 1.3 Cdti (e75) (2003.09-2010.05) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie 40-0724 MAXGEAR

40-0724 Łożyskowanie MAXGEAR
maxgear 40-0724
114.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

40-0724

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]180
Szerokość [mm]146,0
Grubość [mm]74,0
Strona zabudowyz tyłu
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]0,935
nr EAN5903364339050

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 40-0724 MAXGEAR

PODUSZKA SKRZ. BIEG. DB W204/221 230-500 05-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 240 02 18
MERCEDES-BENZ      204 240 06 18
MERCEDES-BENZ      221 240 05 18
MERCEDES-BENZ      A204 240 02 18
MERCEDES-BENZ      A204 240 06 18
MERCEDES-BENZ      A221 240 05 18
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie 40-0724 MAXGEAR w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.