Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 43-0048 maxgear

Pompa paliwa 43-0048 MAXGEAR

43-0048 Pompa paliwa MAXGEAR
maxgear 43-0048
Pompa paliwa 43-0048
110.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

16004/MG

numer części:

43-0048

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558526684

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 43-0048 MAXGEAR

POMPA PAL. WKĂşAD VW

Pompa paliwa 43-0048 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FERRARI

360 Spider, 360, 550 BARCHETTA, 612 SCAGLIETTI, ENZO FERRARI, F430, F430 Spider

Numery OE Pompa paliwa 43-0048 producenta MAXGEAR

numery OEM:
FORD      1613157
FORD      6052768
FORD      6106539
FORD      6150295
FORD      78GB 9350AA
FORD      82GB 9350AA
FORD      83BB 9350AA
FORD      84BB 9350AA
MERCEDES-BENZ      002 091 97 01
MERCEDES-BENZ      116 090 00 50
MERCEDES-BENZ      116 091 02 0l
MERCEDES-BENZ      116 091 03 01
MERCEDES-BENZ      A002 091 97 01
MERCEDES-BENZ      A116 090 00 50
MERCEDES-BENZ      A116 091 02 01
MERCEDES-BENZ      A116 091 03 01
PEUGEOT      1450.47

Zastosowanie Pompa paliwa 43-0048 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 43-0048 MAXGEAR:

Jan, Gdańsk
2023-03-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.