Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) (2004.09-???) 207km » 43-0200 maxgear
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii Break (re_) 3.0 V6 (rexfuf) (2004.09-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 43-0200 MAXGEAR

43-0200 Pompa paliwa MAXGEAR
maxgear 43-0200
126.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

43-0200

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5903364337452

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 43-0200 MAXGEAR

POMPA PAL. ELEKTRYCZNA VW 1,4TDI/1,9TDI/2,0TDI
numery OEM:
VOLKSWAGEN      3C0 919 050A
VOLKSWAGEN      3C0 919 050C
VOLKSWAGEN      3C0 919 050N
VOLKSWAGEN      3C0 919 050P
VOLKSWAGEN      5N0 919 088D
VOLKSWAGEN      5N0 919 088E
VOLKSWAGEN      5NZ 919 050B
VOLKSWAGEN      5Z0 919 050
VOLKSWAGEN      5Z0 919 050B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 43-0200 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 43-0200 MAXGEAR:

Jan, Gdańsk
2023-03-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.