Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0083 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0083 MAXGEAR

48-0083 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0083
300.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2106

numer części:

48-0083

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych SAGINAW
Ciężar netto [kg] 2,5
nr EAN 5901619508107

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0083 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKŁ. KIER. ALFA 146/156 1,6-2,0 16V 97- 90BAR
numery OEM:
ALFA ROMEO      46410955
ALFA ROMEO      46436958
ALFA ROMEO      46459346
ALFA ROMEO      46473841
ALFA ROMEO      46473842
ALFA ROMEO      46524141
ALFA ROMEO      46533006
ALFA ROMEO      46534756
ALFA ROMEO      46737907
ALFA ROMEO      51839107
ALFA ROMEO      55186709
ALFA ROMEO      60618477
ALFA ROMEO      606184770
ALFA ROMEO      60665522
ALFA ROMEO      60811249
ALFA ROMEO      60812340
ALFA ROMEO      60814796
ALFA ROMEO      60815754
ALFA ROMEO      71788795
ALFA ROMEO      71788803
ALFA ROMEO      71788806
ALFA ROMEO      77094310
FIAT      46410955
FIAT      46459346
FIAT      46473842
FIAT      46473843
FIAT      46534756
FIAT      46553723
FIAT      51839104
FIAT      60815754
FIAT      71788803
FIAT      71788806
LANCIA      46410955
LANCIA      46459346
LANCIA      60815754
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0083 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.