Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) 3.0 TDI quattro (2015.08-2019.12) 211km » 48-0109 maxgear
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) 3.0 Tdi Quattro (2015.08-2019.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0109 MAXGEAR

48-0109 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
228.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2132

numer części:

48-0109

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar]100
Ograniczenia producentaSaginaw
Nowa część bez depozytu
nr EAN5901619508367

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0109 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. RENAULT MASTER II Z KOĂşEM
numery OEM:
NISSAN      49110-0920R
OPEL      491100920R
RENAULT      26054891
RENAULT      491100920R
RENAULT      8200024778
RENAULT      8200367111
RENAULT      8200709218
RENAULT      8200888370
VAUXHALL      491100920R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0109 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.